+38(044)287-72-11 info@cedos.org.ua
на головну CEDOS

Ігор Самохін, Ірина Когут

Соціально-економічні фактори у нерівності результатів навчання у середній школі

17 січня 2017

Опитування учасників ЗНО-2016, у якому взяли участь десятки тисяч випускників шкіл, дозволило вперше оцінити вплив соціально-економічних чинників на навчальні досягнення.

Олександра Слободян, Єгор Стадний

Українські студенти за кордоном: скільки та чому?

13 грудня 2016

Протягом кількох років аналітичний центр CEDOS збирає та аналізує дані про кількість українських громадян, які навчаються у закордонних університетах. За цей час утворилась база даних, яка охоплює 33 країни у період з 2008/2009 до 2014/2015 навчальних років.

Мар’яна Кавценюк

Ефект підвищених стипендій для окремих спеціальностей

17 листопада 2016

Міністерство освіти і науки розглядає можливість збільшення стипендій для фізико-математичних і педагогічних спеціальностей. Таким чином МОН планує знизити дефіцит студентів на цих спеціальностях і привабити якомога більше вступників. Ми проаналізували, чи дає підвищення стипендій для окремих спеціальностей бажаний ефект.

Тетяна Жерьобкіна, Марія Куделя, Єгор Стадний

Нацагентство: точка відліку

15 листопада 2016

Ця публікація не є пропозицією політики або її аналізом. Передовсім CEDOS прагне описати збірний погляд членів Національного агентства із забезпечення якості на його найбільш важливі функції, щоб привернути увагу громадськості до візій та планів Агентства на найближчу перспективу.

Ігор Самохін

Нерівність навчальних досягнень в українських школах за результатами ЗНО-2016

31 жовтня 2016

Від чого залежить успішність складання ЗНО? Нові дані дозволяють провести аналіз розподілу балів та дослідити нерівності в отриманих результатах тестів.

Ірина Когут, Єгор Стадний

Бюджет освіти та науки 2017: що пропонує уряд

20 вересня 2016

Уряд намагається закласти певні точкові зміни, проте загалом кошторис освіти та науки все ще не виглядає збалансованим. Про бюджет освіти та науки, яким його запропонував уряд, у нашому експрес-аналізі.

Рейтинг прозорості університетів 2016

2 вересня 2016

Відкритість інформації не є запорукою високої якості освіти, проте вона є необхідною умовою для усвідомленого вибору абітурієнтів, студентів та викладачів.

Тетяна Жерьобкіна, Марія Куделя, Ігор Самохін, Ірина Когут, Єгор Стадний

Соціально-економічний портрет студентів: результати опитування

30 травня 2016

Опитування студентів ВНЗ проводилося компанією GfK Ukraine у період з 15 лютого по 6 березня 2016 року на замовлення CEDOS в рамках проекту "Ініціативи з розвитку українських аналітичних центрів"

Тетяна Жерьобкіна, Марія Куделя, Ірина Шевченко, Ірина Когут, Єгор Стадний

Освіта-2015: Ілюстрований збірник від CEDOS

25 квітня 2016

Пропонуємо вашій увазі збірник, який об’єднує освітню статистику у вигляді графічних матеріалів

Єгор Стадний

Концептуальна модель державного фінансування ВНЗ за результатами діяльності

8 березня 2016

Ця аналітична записка описує модель державного фінансування вищих навчальних закладів на основі результативності, яка потенційно може прийти на заміну механізму державного замовлення.

Матеріал є об'єктом інтелектуальної власності.
Копіювання та поширення дозволяється тільки зі згадкою першоджерела не нижче другого абзацу, без зміни змісту публікації, видалення авторства та логотипу CEDOS
Детальніше Сховати