Пошук

+38 (044) 338-89-04
info@cedos.org.ua
9:00 - 18:00
Mobile Menu

Академічна міграція

Завантажити PDF

Сучасна світова наука є немислимою без вільного обміну ідеями та інтернаціональних дослідницьких команд. Проте для одних країн академічна мобільність перетворюється на втрату наукового потенціалу, в той час як інші країни використовують цей механізм для збагачення власного людського капіталу.

Що таке «відтік мізків» і чим він загрожує для країни? Чому відтік науковців з України залишається стабільно високим, а українські студенти чимраз частіше обирають закордонні вузи? Яку політику повинні обрати чиновники щодо науковців-мігрантів?

Ці питання стояли перед нами впродовж роботи над аналізом проблеми академічної міграції з України. Огляд офіційної статистики щодо міграції науковців та навчання українських студентів закордоном, аналіз факторів, які наштовхують науковців прийняти рішення покинути країну, а також які кроки будуть найбільш ефективними у процесі вирішення проблеми міграції науковців - про це та інше читайте у нашому звіті "Академічна міграція".

Читати далі

20 грудня 2018

Комбінації спеціальностей та конкуренція між спеціальностями на вступній кампанії

Наш аналіз допоможе університетам покращити свою інформаційну політику на вступній 2019 року. Можна вже зараз планувати різні інформаційні кампанії на різні аудиторії вступників залежно від комбінацій спеціальностей.

Єгор Стадний, Марія Куделя

2 червня 2017

Вибір абітурієнтів 2016 року: кількість та якість

Аналіз вступної кампанії 2016 року показав, які саме університети зважають не лише на кількість, але і на якість набору абітурієнтів. Також була підтверджена гіпотеза про те, що рівень балів ЗНО досить часто не збігається з іншими показниками якості набору

Мар’яна Кавценюк

30 червня 2015

Моніторинг прозорості національних ВНЗ 2015. Звіт

Дослідження присвячене проблемі використання прозорості університетів як одного з інструментів забезпечення та підвищення якості вищої освіти.

Ірина Шевченко, Ірина Когут, Андрій Солодько, Єгор Стадний

10 липня 2014

Чим відрізняються жінки і чоловіки: про гендерну (не)рівність у вищій освіті

Базуючись на даних державної статистики та всеукраїнського опитування викладачів ВНЗ, проведеного ЦДС, авторки описують основні точки гендерної нерівності у вищій освіті - відмінність у доходах та у просуванні в академічній кар’єрі.

Ірина Когут

Матеріал є об'єктом інтелектуальної власності.
Копіювання та поширення дозволяється тільки зі згадкою першоджерела не нижче другого абзацу, без зміни змісту публікації, видалення авторства та логотипу CEDOS
Детальніше Сховати