Що робить директор_ка CEDOS:
- Відповідає за виконання стратегії і координує виконання проектів Центру;
- Координує та виконує адміністративну діяльність Центру;
- Комунікує з партнерами та донорами;
- Займається фандрайзингом;
- Займається стратегічним та операційним плануванням;
- Виконує функції HR;
- Звітує перед наглядовою радою, донорами, податковою та аудитом.
Вимоги до кандидатів/ок:
- Не менше 2 років досвіду управління колективом;
- Досвід роботи з міжнародними донорами, успішний досвід написання грантових заявок;
- Розвинуті комунікаційні навички (українською та англійською);
- Навички проектного менеджменту, управління персоналом та управління неурядовими організаціями
Вітається:
- Досвід дослідження тем, дотичних до проектів CEDOS (місто, міграція та освіта);
- Диплом магістра західного університету;
- Досвід роботи в міжнародних організаціях.
Ми пропонуємо: офіційне працевлаштування, конкурентоспроможну заробітну платню, роботу в дружньому колективі та можливості для розвитку.
Охочих просимо надсилати своє резюме та короткий мотиваційний лист (до 1 сторінки) українською мовою на електронну адресу info@cedos.org.ua, вказавши в темі листа “Вакансія директора”, до 12 січня 2017 року включно.
Рішення про прийом на роботу буде прийнято за результатами співбесід протягом січня 2018 року. Початок роботи – не пізніше 1 лютого 2018 року.
Підтримати Cedos
Під час війни в Україні ми збираємо та аналізуємо дані про її вплив на українське суспільство, зокрема, у сферах житла, освіти, соціального захисту й міграції