Що робить директор_ка CEDOS:

  • Відповідає за виконання стратегії і координує виконання проектів Центру;
  • Координує та виконує адміністративну діяльність Центру;
  • Комунікує з партнерами та донорами;
  • Займається фандрайзингом;
  • Займається стратегічним та операційним плануванням;
  • Виконує функції HR;
  • Звітує перед наглядовою радою, донорами, податковою та аудитом.

Вимоги до кандидатів/ок:

  • Не менше 2 років досвіду управління колективом;
  • Досвід роботи з міжнародними донорами, успішний досвід написання грантових заявок;
  • Розвинуті комунікаційні навички (українською та англійською);
  • Навички проектного менеджменту, управління персоналом та управління неурядовими організаціями

Вітається:

  • Досвід дослідження тем, дотичних до проектів CEDOS (місто, міграція та освіта);
  • Диплом магістра західного університету;
  • Досвід роботи в міжнародних організаціях.

Ми пропонуємо: офіційне працевлаштування, конкурентоспроможну заробітну платню, роботу в дружньому колективі та можливості для розвитку.

Охочих просимо надсилати своє резюме та короткий мотиваційний лист (до 1 сторінки) українською мовою на електронну адресу info@cedos.org.ua, вказавши в темі листа “Вакансія директора”, до 12 січня 2017 року включно.

Рішення про прийом на роботу буде прийнято за результатами співбесід протягом січня 2018 року. Початок роботи – не пізніше 1 лютого 2018 року.