Яким ми бачимо директора/ку CEDOS:
- Звітує перед колективом, наглядовою радою, донорами, податковою та аудитом;
- Бере на себе виконання та координацію основної адміністративної діяльності центру;
- Комунікує з партнерами та донорами;
- Займається фандрайзингом;
- Бере участь у стратегічному плануванні;
- Координує роботу в рамках проектів інституційного розвитку;
Вимоги до кандидатів/ок:
- Не менше 2-х років досвіду управління колективом від 10 людей;
- Досвід роботи з міжнародними донорами, успішний досвід написання грантових заявок;
- Досконало розвинуті комунікаційні навички (українською та англійською);
- Розвинуті навички в Microsoft Office, Google Apps, Teamwork (або аналогах).
Вітається:
- Досвід дослідження тем, дотичних до проектів CEDOS (міський розвиток, міграція та освіта);
- Диплом магістра західного університету;
- Досвід роботи в міжнародних організаціях.
Охочих просимо надсилати свої резюме на ел. адресу info@cedos.org.ua, вказавши в темі листа "Вакансія директора", до 26 січня 2017 року.
Підтримати Cedos
Під час війни в Україні ми збираємо та аналізуємо дані про її вплив на українське суспільство, зокрема, у сферах житла, освіти, соціального захисту й міграції