Яким ми бачимо директора/ку CEDOS:

  • Звітує перед колективом, наглядовою радою, донорами, податковою та аудитом;
  • Бере на себе виконання та координацію основної адміністративної діяльності центру;
  • Комунікує з партнерами та донорами;
  • Займається фандрайзингом;
  • Бере участь у стратегічному плануванні;
  • Координує роботу в рамках проектів інституційного розвитку;

Вимоги до кандидатів/ок:

  • Не менше 2-х років досвіду управління колективом від 10 людей;
  • Досвід роботи з міжнародними донорами, успішний досвід написання грантових заявок;
  • Досконало розвинуті комунікаційні навички (українською та англійською);
  • Розвинуті навички в Microsoft Office, Google Apps, Teamwork (або аналогах).

Вітається:

  • Досвід дослідження тем, дотичних до проектів CEDOS (міський розвиток, міграція та освіта);
  • Диплом магістра західного університету;
  • Досвід роботи в міжнародних організаціях.

Охочих просимо надсилати свої резюме на ел. адресу info@cedos.org.ua, вказавши в темі листа "Вакансія директора", до 26 січня 2017 року.