Cedos – це аналітичний центр і спільнота, що досліджує соціальний розвиток в Україні з 2010 року (детальніше про нас). Зараз організація працює над аналізом можливостей відновлення і зменшення негативних наслідків війни у сферах житла, освіти, соціального захисту, а також місцевого розвитку. Окрім досліджень і аналітики, Cedos займається поширенням знань і залученням громад до прийняття рішень, допомагає покращити державні політики і працює над розвитком спільноти підтримки прогресивних змін.

Шукаємо нових людей в команду:

  • аналітикиню або аналітика,
  • асистентку або асистента директора,
  • головну редакторку або головного редактора Mistosite,
  • менеджерку або менеджера проєктів,
  • фінансову менеджерку або фінансового менеджера.

Аналітик_иня

Що ми очікуємо:

  • Обізнаність і інтерес до роботи з темами Cedos, зокрема, житловою чи соціальною політикою, освітою чи міськими трансформаціями. Готовність відстоювати наші цінності.
  • Досвід планування та проведення соціальних досліджень, навички аналізу кількісних та якісних даних. Досвід роботи з R, Python, SPSS буде перевагою.
  • Досвід чи інтерес до питань освіти, зокрема, вступу у заклади вищої освіти, фінансування вищої освіти, міграції студент_ок, сексуальної освіти тощо.
  • Вміння писати аналітичні тексти українською та англійською мовами.
  • Досвід організації та проведення подій (тренінгів, воркшопів, конференцій) буде перевагою.
  • Досвід роботи або розуміння контексту роботи у громадському секторі буде перевагою.

Що вас очікує:

  • Проведення досліджень, у перспективі – планування та координація досліджень і проєктів.
  • Збір та аналіз кількісних і якісних даних, аналіз державних політик, написання дослідницьких звітів, аналітичних документів, блогів, коментарів, участь у адвокації.
  • Планування, організація, проведення і фасилітація процесів залучення людей до прийняття рішень органами влади і стратегічного планування розвитку громад.
  • Проведення презентацій результатів досліджень. Можливо, організація та проведення воркшопів, тренінгів, публічних лекцій та інших навчальних заходів.

Асистент_ка директора

Що ми очікуємо:

  • Обізнаність і інтерес до роботи з темами Cedos, готовність відстоювати наші цінності.
  • Знання української та англійської мови на рівні, достатньому для ділового спілкування.
  • Розуміння або інтерес до роботи громадських організацій і аналітичних центрів.
  • Розуміння або інтерес до роботи з соціологічними дослідженнями і аналітикою.

Що на вас очікує:

  • Допомога з діловою комунікацією (листування, організація та координація робочих зустрічей).
  • Пошук і систематизація інформації; підготовка текстів, презентацій, довідкових матеріалів.
  • Ведення нотаток зустрічей.
  • Підготовка і організаційний супровід окремих заходів.
  • Допомога з адміністративними і організаційними обов’язками.

Частина завдань передбачає фізичну присутність у Києві.

Головн_а редактор_ка Mistosite

Що ми очікуємо:

  • Обізнаність і інтерес до роботи з темами урбаністики і міських трансформацій, партисипації, соціального розвитку. Готовність відстоювати цінності Cedos.
  • Володіння українською та англійською мовами на рівні, достатньому для оцінки готовності текстів до публікації.
  • Досвід роботи в медіа. Досвід менеджменту і управління у сфері медіа буде перевагою.
  • Досвід роботи або розуміння контексту роботи громадських організацій буде перевагою.
  • Досвід роботи, пов’язаної з адмініструванням сайтів і веденням сторінок у соціальних мережах (або готовність і спроможність швидко розібратися в ньому).

Що на вас очікує:

  • Оновлення концепції і стратегії розвитку сайту.
  • Планування публікацій (орієнтовно 2-3 статті на місяць), пошук автор_ок і взаємодія з автор_ками.
  • Змістовне коментування і редагування драфтів статей.
  • Взаємодія з партнерами, технічною підтримкою сайту, ілюстраторками, літературною редакторкою, комунікаційним менеджером і СММ-менеджеркою, проєктними менеджер_ками.
  • Адміністрування сайту (Active Admin), координація ведення сторінок у соціальних мережах (фейсбук, твітер) і ведення щомісячної розсилки.

Менеджер_ка проєктів

Що ми очікуємо:

  • Обізнаність і інтерес до роботи з темами Cedos, готовність відстоювати наші цінності.
  • Знання англійської мови на рівні, достатньому для роботи з документами англійською мовою.
  • Досвід роботи проєктною менеджеркою або проєктним менеджером грантових проєктів у громадських організаціях (або готовність і спроможність швидко розібратися в ньому).
  • Досвід написання грантових заявок і підготовки проєктних пропозицій буде перевагою.
  • Досвід роботи над соціологічними дослідженнями і аналітикою або менеджменту соціологічних досліджень і аналітичної діяльності буде перевагою.
  • Досвід роботи або розуміння контексту роботи аналітичних центрів і адвокації буде перевагою.

Що на вас очікує:

  • Менеджмент грантових проєктів, зокрема, дослідницьких і партисипативних проєктів. Організація роботи проєктних команд, взаємодія з підрядниками, планування і моніторинг виконання роботи за проєктами, оцінка ризиків, взаємодія з комунікаційним менеджером, фінансов_ою менеджер_кою, бухгалтеркою, директором.
  • Організація подій та інших проєктних заходів.
  • Підготовка змістовних (наративних) звітів про виконання проєктів.
  • У перспективі – написання грантових заявок і підготовка проєктних пропозицій.
  • Ведення комунікації з донорами і партнерами.

Частина завдань передбачає фізичну присутність у Києві.

Фінансов_а менеджер_ка

Що ми очікуємо:

  • Інтерес до діяльності Cedos, відсутність суперечностей з нашими цінностями.
  • Знання англійської мови на рівні, достатньому для роботи з документами англійською мовою.
  • Досвід роботи з фінансовим менеджментом (на позиції фінансової менеджерки або фінансового менеджера чи проєктної менеджерки або проєктного менеджера) грантових проєктів і громадських організацій (або готовність і спроможність швидко розібратися в ньому).
  • Досвід складання бюджетів проєктів.

Що на вас очікує:

  • Складання бюджетів проєктів спільно з коле_жанками.
  • Складання консолідованого річного фінансового плану організації.
  • Перегляд і моніторинг виконання бюджетів проєктів і річного фінансового плану організації.
  • Асистування бухгалтерці у підготовці фінансових звітів (проєктних і організаційних) і проходженні аудиторів.
  • Планування і менеджмент витрат, супровід укладання договорів спільно з менеджер_ками проєктів.
  • Супровід (суб)грантів, які надає Cedos: перевірка бюджетів грантових заявок, комунікація з (суб)грантерами щодо фінансових питань, перевірка фінансових звітів.

Частина завдань передбачає фізичну присутність у Києві.

Загальні питання

Організація має дружню корпоративну культуру з повагою до професіоналізму та особистих кордонів. Cedos має офіс у Києві, також налагоджена практика дистанційної роботи. 

Ми шануємо різноманіття і особливо вітаємо заявки від людей, що належать до вразливих груп, які зазнавали чи зазнають систематичного пригноблення та дискримінації.

Якщо вас зацікавила ця пропозиція, будь ласка, надішліть на адресу info@cedos.org.ua з назвою позиції, на яку ви претендуєте (“Фінансов_а менеджер_ка”, “Головн_а редактор_ка Mistosite”, “Менеджер_ка проєктів”, “Аналітик_иня”, “Асистент_ка директора”), у темі листа такий перелік документів:

  1. ваше CV;
  2. мотиваційний лист українською мовою у довільному форматі з відповіддю на питання, чому ви хочете долучитися до команди Cedos – окремим файлом, не довшим за 1 сторінку.

Документи будуть опрацьовуватися у порядку надходження. Ми прагнемо закрити позиції якнайшвидше. Як тільки знайдемо кандидаток чи кандидатів, з якими домовимося про співпрацю, відповідні пропозиції в цьому оголошенні будуть помарковані таким чином, щоби їхня неактуальність була зрозумілою.