Як пандемія вплинула на сфери освіти, зайнятості і культури?

Cedos радий презентувати новий проєкт! У ньому ми аналізуємо вплив пандемії та карантинних заходів на освіту, зайнятість і культуру.

Пандемія COVID-19 поставила нас в умови, коли діяти потрібно швидко. Уряди країн часто не мають надійних даних, на які можна спиратися, бо виклики є новими й ще не вивченими. Крім цього, пандемія і карантин неоднаково вплинули на різні категорії населення, тому при розробці політик необхідно враховувати потреби вразливих груп, зокрема, жінок, ВПО, незайнятих і неформально зайнятих, літніх людей та найбідніших. Саме тому ми вирішили проаналізувати, які рішення держава приймала щодо боротьби з пандемією і її соціально-економічними наслідками.

Минулого року ми вже проводили подібний аналіз у шести сферах. Серед них були й освіта та зайнятість. Цього року ми робимо такий аналіз ще раз, бо за цей час відбулась низка змін, і ми хочемо зрозуміти їхні наслідки.

Чому ми обрали саме ці теми? Освіта, культура та зайнятість під час пандемії стали одними з найбільш вразливих сфер. Це спровокувало загострення системних проблем та нерівностей, більшість з яких все ще залишаються невирішеними і потребують детального моніторингу й аналізу.

Проєкт здійснюється у рамках проєкту «Європейський Союз для сталості громадянського суспільства в Україні», що впроваджується ІСАР Єднання за фінансової підтримки Європейського Союзу.